Prasa & PR

Zespół Sotrender chętnie współpracuje z mediami, zarówno dziennikarzami jak i blogerami, dostarczając najwyżej jakości dane oraz udzielając komentarzy. Najczęściej wypowiadamy się na tematy związane z Internetem, social media, marketingiem, sprzedażą, budowaniem przewagi informacyjnej płynącej z wykorzystywania big data, przeprowadzaniem badań online oraz Facebookiem, YouTube, Twitterem i ich społecznymi aspektami.

Jak możemy Ci pomóc? Napisz lub zadzwoń:
press@sotrender.com lub +48 22 4152333

Zespół

Założyciele Sotrendera mają bogate doświadczenie z akademickich i stosowanych badań Internetu:

Dr Jan Zając, CEO
Psycholog, ekonomista, doświadczony konsultant i badacz. Mówi 6 językami, zjeździł rowerem 17 krajów.
Więcej na LinkedIn


Paweł Kucharski, CTO
Informatyk z 8 latami doświaczenia w big data. Zbudował jacht, statek kosmiczny oraz rozwiązania software’owe dla operatorów MVNO.
Więcej na LinkedIn


Dr Dominik Batorski, Chief Scientist
Socjolog Internetu, specjalista analizy danych zajmujący się analizą sieci społecznych od 2002 roku. Przeprowadził ponad 30 projektów badawczych.
Więcej na LinkedIn


Dział obsługi klienta

Hubert Tworkowski, Head of Sales
Z nowymi mediami związany od ponad 5 lat, pracę w sprzedaży zna od podszewki zarówno z perspektywy klienta, jak i agencji. Świetne rezultaty osiąga nie tylko w pracy, ale także w grze w rzutki.
Więcej na LinkedIn


Jakub Wyglądała, Account Manager
Student PR i Marketingu Medialnego na Uniwersytecie Warszawskim. Od dwóch lat związany z branżą reklamową. Prywatnie fan historii i nowych technologii.
Więcej na LinkedIn


Kamil Strzyżewski, Business Development Manager
Zajmuje się sprzedażą oraz obsługą klientów polskich i zagranicznych. Z zamiłowania muzyk, zagrał dziesiątki koncertów w Polsce i za granicą.
Więcej na LinkedIn


Dział marketingu & PR

Mateusz Bandurski, Marketing Assistant
(Ex) dziennikarz muzyczny, student portugalistyki na Uniwersytecie Warszawskim, entuzjastyczny podróżnik i miłośnik (prawie) wszystkiego, co dziwne i egzotyczne.
Więcej na LinkedIn


Konferencje

Często współpracujemy z organizatorami konferencji i innych wydarzeń. Członkowie naszego zespołu to uznani mówcy na temat badań Internetu oraz marketingu i pomiaru efektywności działań social media. Chętnie dzielimy się szeroką wiedzą na temat Facebooka, YouTube'a, Twittera i ich aspektów społecznych, big data, customer experience i wielu innych.

Jak możemy pomóc? Napisz lub zadzwoń:

contact@sotrender.com lub +48 22 4152333


Potrzebujesz naszych logotypów? Tu możesz je pobrać

© 2010-2014 Sotrender All rights reserved
nomailtome